Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online, WhatsApp sau prin email, cu precizarea ca prima comanda data se poate face doar pe site.
Comanda online
Este nevoie de adresa de email la comanda ,acolo primiti copia comenzii dvs date pe site , dar si de la curier orarul de livrare al comenzii dvs.
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile de produse, din meniul din partea dreapta cu toate categoriile si subcategoriile de produse sau prin folosirea campului de cautare. In momentul in care ati apasat comanda produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Comenzile se confirma telefonic
Telefonand dvs la 0726162810 un agent de vanzari , va va ajuta daca doriti informatii despre status comanda sau ati constat ca ati gresit marimea data la lumanari , adresa de livrare gresita , data de personalizare pentru produsele dvs .
Comenzile pe WhatsApp
Cu ajutorul numarului de pe site , veti putea initia o comanda colegilor de la vânzari ,furnizind toate datele necesare unei comenzi online , cu precizarea ca prima comanda data la noi , trebuie sa fie pe site.
Comanda prin email
Puteti trimite comanda dumneavostra pe email la office@lumanariservus.ro :
Nu exista valoare minima pentru o comanda.
IMPORTANT !!!! TOATE COMENZILE primite pe www.lumanariservus.ro sunt confirmate telefonic !!!!!!
(cu exceptia celor primite pe whatsApp care se considera confirmate la primirea lor , dar in CAZUL PERSONALIZARILOR - pe whatsApp este nevoie de confirmare ca datele cu care au fost personalizate lumanarile sunt corecte si corespund cu cele din comanda sau date ulterior pe whatsApp ) , dupa care este pregatitata comanda pentru ridicarea de catre curier si va ajunge in livrare la adresa specificata in comanda sau easyboxul selectat.
Vă rugăm să vă asigurați că adresa de e-mail și numărul de telefon pe care le-ați furnizat in comanda sunt corecte și accesibile.
Dacă nu veți putea fi contactat telefonic sau pe email la sosirea comenzilor la adresa dumneavoastră/easybox , comanda va fii primita retur de la curier.
Neridicarea comenzilor și obligații ulterioare
În cazul comenzilor expediate prin curier, dar neacceptate / neridicate de către client, coletul se va întoarce automat la expeditor.
Această situație generează costuri de transport tur-retur, costuri pe care magazinul nostru le suportă integral în primă fază.
Pentru a preveni abuzurile și cheltuielile repetate cauzate de comenzile refuzate, ne rezervăm dreptul ca, pentru comenzile ulterioare ale aceluiași client, să solicităm:
achitarea în avans a taxe de transport aferente comenzii neridicate tur-retur ;
sau achitarea integrală în avans a noii comenzii (prin transfer bancar sau card online), inclusiv taxele de livrare tur-retur a comenzii refuzate/ neridicate.
Refuzul repetat al comenzilor poate duce la blocarea contului clientului și la refuzul preluării de comenzi viitoare.
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor, plasarea unei comenzi reprezintă încheierea unui contract la distanță cu obligații reciproce pentru ambele părți – client și comerciant.